sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Pentikin poro ja ystäväklubi

Minä en juurikaan suositteluja harrasta, mutta tämä oli ihan kiva juttu...

Mä tykkään sarvipäistä sisustuksessa, siis poroista ja noin. Muutama hetki sitten tuli kirpparilla eteen Pentikin poro (n. 20 cm), jolla on kynttiläkuppi selässä, hintaan 25 euroa. Ovh sillä on 48 euroa, joten ei paha, mutta kirpparihinnaksi silti pikkusen korkea. Jäin miettimään asiaa seuraavaan päivään - ja se siitä porosta, joku muu korjasi potin.

Pari päivää sitten kävin Pentikillä vähän hypistelemässä poroja ja muutakin. Myyjä sitten mainosti mulle Ystäväklubia. Vanha juttu varmaan, mutta mulle uusi! Klubi on ilmainen, siihen kuuluvat saavat vaihtuvia klubietuja ja -tarjouksia jne, ja liittymisen yhteydessä -30% alekupongin. No minä liityin ja käytin alen siihen poroon, hintaa jäi enää 33 euroa :)

Kännyräpsy, pardon me...


Pitää vielä ostaa tuohon kunnolla sopivia kynttilöitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti